Nowość:

  WIADOMOŚCI  > M Park Bogatynia – kolejny, łącznie 53 park handlowy LCP Properties pod marką M Park.Otwarcie: II kwartał 2025... - WIADOMOŚCI

W parku handlowym, M Park w Świdniku robi się tłok

Pepco, Dealz i Kakadu otworzą sklepy w M Parku w Świdniku, który realizuje firma LCP Properties. Ofertę obiektu wzbogaci także dobrze znana na lokalnym rynku sieć Kliza Salony Optyczne.

 

Pepco, Dealz, Kakadu i optyk Kliza dołączyły do innych znanych sieciowych marek, mających podpisane umowy na obiekcie M Park.

 

 

Obecnie poziom komercjalizacji wynosi ponad 80 proc. Do wynajęcia pozostały ostatnie wolne lokale – na większość z nich prowadzimy zaawansowane rozmowy. Nasza strategia od początku zakłada wybudowanie dominującego obiektu w mieście opartego o najpopularniejsze marki. To właśnie u nas swoje pierwsze salony w Świdniku otworzy: Sinsay, Action, Dealz, Smyk czy Kakadu . Sklepy, które otworzą najemcy, będzie charakteryzować nowoczesna formuła i format. Zapewni to klientom dostępność do pełnej kolekcji i asortymentu. Zapraszamy do kontaktu sieci handlowe, które chcą dołączyć do mocnej oferty handlowej M Park – komentuje Justyna Małysko, Senior Leasing Manager, LCP Properties.

 

Projekt, który zaprosi pierwszych klientów na zakupy z końcem marca 2023 roku, będzie miał 7,600 mkw. powierzchni GLA z 12 lokalami oraz parking dla 250 samochodów.

 

M Park w Świdniku jest doskonale zlokalizowany – powstaje u zbiegu Al. Armii Krajowej i ul. Pileckiego we wschodniej części miasta. To obszar z dominującą zabudową jedno- i wielorodzinną oraz bardzo dobrze skomunikowany z trasą S12. Dodatkowym atutem jest bliskość stacji kolejowej Świdnik-Wschód. Dzięki takiemu usytuowaniu zarówno mieszkańcy miasta, jak i okolic będą mieli łatwy i szybki dostęp do atrakcyjnej oferty handlowej.

 

Świdnik jest miastem, które prężnie się rozwija – w najbliższych latach planowane jest tu otwarcie fabryki autobusów wodorowych grupy Polsat Plus oraz Multifunkcyjnego Centrum Rozwoju, które powstanie w sąsiedztwie M Parku. Warta podkreślenia jest także inicjatywa władz miejskich pod nazwą Mieszkam w Świdniku, kupuję w Świdniku. Celem tego programu lojalnościowego jest promocja lokalnego patriotyzmu zakupowego. System rabatowy pozwala mieszkańcom na codzienne oszczędności podczas zakupów i korzystania z usług świdnickich przedsiębiorców. Do otrzymania Świdnickiej Karty Rabatowej uprawnieni są pełnoletni mieszkańcy powiatu świdnickiego, którzy w urzędzie miejskim wypełnią wniosek i okażą dowód tożsamości.


Aktualności

Zobacz nasze wszystkie projekty

 

Pokaż

Kontakt

 

Sekretariat

+48 22 314 69 07

office@lcp.pl

 

Wynajem powierzchni w parkach handlowych

+48 691 505 506

najem@lcp.pl

 

Wynajem powierzchni magazynowych w Multipark (SBU)

+48 691 499 066

kbiedrzycka@lcp.pl